Pagina's

zaterdag 1 oktober 2011

Sorry, ik was écht ziek

Hebben jullie me gemist? (wees braaf en zeg ja)
Natuurlijk! Ik was afgelopen week niet helemaal fit. Ik was net een slappe theedoek en ik had hoofdpijn en keelpijn en... ik ga jullie niet vervelen met mijn zelfmedelijden.
Dus ja, vandaag is het zaterdag en dankzij een paar uurtjes langer slapen voel ik me nu een stuk beter. Natuurlijk ben ik liever niet ziek, maar een weekje rustig aan doen is wel fijn. Ik verveel me wel altijd te pletter als ik thuis blijf, dus na maandag ben ik gewoon braaf naar school gegaan (tot gisteren, toen ben ik na het 2e uur weer naar huis gefietst, nadat de conciërge moeilijk deed)
Het is weer de perfecte periode voor een griepje of een verkoudheid, dus voor de mensen die dit leed delen, hier wat survivaltips.

  • Ga wat eerder naar bed
  • Verzin elke dag iets leuks om te doen, ook al ben je ziek
  • Drink genoeg, dat je minder eet maakt niet uit, maar drinken is belangrijk. Oplosthee 20 kruiden van Zonnatura is echt een aanrader.
  • Slaap uit 
  • Laat genoeg frisse lucht binnen, alleen op de bank liggen is nogal muf
  • Twitter/facebook/.... niet te enthousiast, anders kom je niet echt ziek over (en leraren hebben tegenwoordig ook social networks)
  • Laat je creatieve zelf los, bedenk leuke dingen, verander wat in je slaapkamer of doe lekker gek
Meer kan ik nu even niet bedenken, maar misschien update ik dit bericht later nog ;)

xoxo
Jelena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten