Pagina's

woensdag 26 oktober 2011

NaNoWriMo

Ja, je ziet de titel en denkt: huh? Wat is dat voor woord?
Nou denkt de helft van jullie dat ik Japans aan het leren ben, was het maar zo. Nee, NaNoWriMo is iets heel anders.
Het staat voor: National Novel Writing Month en het houdt in dat je binnen een maand een novel schrijft, dus een boek, van 50.000 woorden. Het is begonnen in Amerika, maar is al jaren internationaal en vele mensen doen mee. En dit jaar, ik dus ook.
Mijn moeder is er niet zo blij mee, vooral omdat ik mijn school niet mag verwaarlozen, maar ik heb er het volste vertrouwen in, die 50.000 woorden ga ik halen! (Laat ik maar zeggen, ik ga een poging doen tot)
En ik niet alleen! Over de hele wereld doen er duizenden mensen mee aan dit project en even tussen ons, Joyce ook. Om meer te weten te komen over dit leuke idee, ga dan naar www.nanowrimo.org
Aanstaande maandag begint het en ik heb er zin in. Druk bezig met personages, ideeën en research naar wat belangrijke dingetjes..


xoxo
Jelena

1 opmerking:

  1. Ik heb toch al zoooovaak dat woord zien staan en nooit geweten wat het betekende! Maar nu weet ik het! Veel succes met je boek!

    BeantwoordenVerwijderen