Pagina's

maandag 3 oktober 2011

Roosters...

Roosters, het zijn ingewikkelde dingen. Vooral voor mensen zoals ik. Vandaag maakte ik weer eens een belachelijke fout. Ik dacht dat ik het vijfde uur pauze had, maar ik had blijkbaar aardrijkskunde. Zonder het te merken had ik een uur geskipt. Dus ik het zesde uur naar Nederlands toe... maar er was niemand. Ik kijk in mijn rooster. Ja, ik sta bij het goede lokaal. Oke dan. Naar beneden en kijken of er iets vervalt? Nee, Nederlands vervalt niet. Wat heb ik toch fout gedaan? Dus ik naar een stel vriendinnen... ja, weten jullie ook iets over Nederlands? Nog steeds in de waan van mijn eigen verzonnen rooster. Zij erg verbaasd en toen dubbelcheckte ik mijn rooster maar. Oh, ik zie het al. Ik was zo dom geweest om aardrijkskunde te missen. Ik dacht echt serieus het rooster te hebben die ik dacht dat ik had. Echt serieus, ik voel me zo dom. Niet normaal gewoon. Dus ik mijn aardrijkskunde leraar opzoeken, want ik wilde niet op het bord terecht komen. En met de hoop dat hij me niet had afgemeld natuurlijk... helaas wel, maar ach. Ik vond hem en ik vertelde hem wat het probleem was. Hij leek het niet eens zo'n probleem te vinden! Hij zei dat ik mevr. X moest opzoeken (ik wil geen privacy schenden hier), omdat ik wel absent stond voor dat uur. Ik kon mevrouw X eerst nergens vinden en aan het einde van het uur kwam ik haar tegen. Zij vertelde me dat ik dit met mijn leraar moest uitvechten... maar nu gaat ze mijn leraar mailen hierover en als ik verder niets meer hoor, dan gebeurt er helemaal niets. Ik ben opgelucht, want het was zo stom. Geen twee uur nakomen! Hier zijn wat tips tegen fouten in je rooster!

  1. Check je rooster van te voren
  2. Check je rooster een aantal keren per dag om fouten te voorkomen
  3. Hang je rooster in je kluis
  4. Probeer bij mensen in je klas te blijven (in de onderbouw) en kijk wat ze doen
  5. Vraag mensen als je het niet zeker weet!
Zo, dat was het weer voor vandaag! Nu moet ik maar eens verder met geschiedenis. Dit schiet ook niet bepaald op! Adieu! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten